Liebster Award

Otrzymałem dzisiaj nominację Liebster Award, co niezmiernie mnie ucieszyło.
I choć raczej stronię od różnego rodzaju łańcuszków, to w tym z chęcią biorę udział, bo dzięki takim akcjom poszerzamy swoje horyzonty, poznajemy nowych ludzi i odkrywamy ich świat. Dziękuję – Babyjoga

liebster_award1-1_thumb1-295x300

Oznacza to, że mój blog przypadł Wam do gustu i uważacie, że jest warty odwiedzania, co zresztą widzę po ciągle rosnącej ilości wejść 🙂

Obiecuję, że będę dalej starał się pokazywać Wam świat moimi oczyma i zachęcać Was do podróży zarówno wirtualnych, jak i tych najbliższych mi – rzeczywistych.

Pytania, które otrzymałem i odpowiedzi na nie:

1. Otworzyłeś rano oczy: Jaka była Twoja pierwsza myśl?
Moja pierwsza dzisiejsza myśl „Czemu mój pies tak się we mnie wpatruje?”, a zaraz potem „Co bym zjadł dzisiaj na śniadanie?”.

2. Co znalazłabym dzisiaj na talerzu wpraszając się do Ciebie na śniadanie?
Kanapki z wędliną, pomidorem i cebulą, a do tego jajecznica – no i jeszcze KAWA (czarna, mocna, bez cukru).

3. Jaka była pierwsza czynność, którą zrobiłeś, kiedy wyszedłeś dzisiaj z domu?
Postawiłem pierwszy krok za progiem, a potem łaziłem z psem.

4. Kim była pierwsza osoba, do której się dzisiaj odezwałeś poza domem?
Ekspedientka w sklepie, fajna dziewczyna, która poprawiła mi humor.

5. Kogo dziś pierwszego obdarzyłeś uśmiechem?
Siebie samego, jak patrzę na swoje poranne odbicie w lustrze to zawsze się uśmiecham. To taka stara metoda na poprawę nastroju.

6. Zagrałbyś ze mną w grę „Simon says”? (ale to ja jestem Szymonem)
Jasne, lubię wyzwania.

7. Co dobrego zrobiłeś dzisiaj dla siebie?
Śniadanie.

8. Dla bliskiej osoby?
O to już musiałabyś spytać moich bliskich.

9. A dla obcego?
Kupiłem jedzenie.

10. Zdradź mi proszę Twój sposób na opanowanie gniewu.
Głęboki oddech, wyłączenie zmysłów i potem wydech – prawie zawsze pomaga. Choć co niektórzy mogliby powiedzieć, że prawie czyni wielką różnicę.

11. Co najbardziej cenisz w sobie?
Ciekawość – moja jest wręcz chorobliwa. Ciągle szukam nowych odpowiedzi, włażę gdzie nie można włazić, poszukuję nieodkrytego, zadaję masę pytań (i co gorsze, czekam na odpowiedzi).

Długo zastanawiałem się jakie pytania zadać nominowanym przeze mnie blogerom i w końcu zdecydowałem się na takie:

1. Co spowodowało, że prowadzisz bloga?
2. Gdyby koszty, ani czas nie były żadnym ograniczeniem gdzie byś się wybrał/a?
3. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa i czy znasz na pamięć przepis na nią?
4. Niedługo święta, czas prezentów, co byś chciał/a dostać pod choinkę?
5. Co najbardziej motywuje Cię do pracy?
6. A co wręcz przeciwnie – zniechęca?
7. Co wolisz góry, czy morze?
8. Jakie jest Twoje największe marzenie?
9. Kto Cię inspiruje i dlaczego?
10. Jaka książka została Ci w pamięci najdłużej?
11. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?

A kogo nominuję?
Tych od, których wszystko się zaczęło, tych którzy mnie inspirują i tych których po prostu lubię czytać. Jest ich więcej niż mogę nominować, wiec musiałem dokonać jakiejś selekcji, było ciężko, ale oto moja złota jedenastka, mam nadzieję, że pozostali mi wybaczą i pozostaną ze mną 😉

Primo Cappuccino
Szczyt za szczytem
8 i pół
Zależna w podróży
Nareszcie urlop
Smakowita podróż
Fabryka czasu ulotna
Goldenbrown
4 Literatki
Para w ruch
Podróże mniejsze i większe

Odpowiedzi wrzućcie na swoje blogi lub wpiszcie w komentarzu albo prześlijcie do mnie 🙂

6 uwag do wpisu “Liebster Award

  1. babajoga

    Dziekuje za udzial w zabawie 🙂

    Masz szczescie, ze Twoj pies sie w Ciebie wpatruje, nasz skacze po nas, mysli chyba ze jest lekkim kotem…
    A pytanie o to, co zrobiles dla bliskich bylo troszke przekorne: „co swiadomie z mysla o bliskich, im dzisiaj uczyniles” 🙂

    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    Polubienie

  2. Pingback: Liebster Award – discover new blogs! (2) | Ugoldenbrown's Blog

Skomentuj

