Zdjęcia – Gibraltar, na krańcu Europy

Gibraltar, enklawa brytyjskości pomiędzy Hiszpanią, a Afryką. Czas tutaj miałem dość ograniczony, więc starałem się go dobrze wykorzystać. Wjeżdżając kolejką na skałę spotkałem troje Polaków, na górze tak się zagadaliśmy, że przegapiliśmy ostatni w tym dniu wagonik, no cóż Bóg dał nogi (mam wrażenie że o rozumie czasem zapomniał), a ludzie wybudowali strome kamienne schody – do dziś mam zakwasy w łydkach 😉

9 uwag do wpisu “Zdjęcia – Gibraltar, na krańcu Europy

Skomentuj

